zondag 30 januari 2011

2 Snoesjes

Van een vriendin kreeg ik een zak met hobby spulletjes. Zij had die van een colega gehad want ze had op mijn hyves gezien dat ik nog al wat bezig ben met handwerken en andere hobby dingen. Er zat een half afgemaakt pakketje bij van atelier Bibi. Ik heb deze natuurlijk afgemaakt en om die mevrouw te bedanken ga ik ze terug geven als bedankje. Ze zijn erg leuk geworden de 2 snoesjes. heb ze wal wat aangepast naar eigen idee maar dat maakt het altijd wel meer vanjezelf. Ze hebben magneetjes in de handjes zodat je ze ook nog ergens aan kunt kleven.


3 opmerkingen:

  1. wat een snoepies.
    daar zal ze vast heel blij mee wezen.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel erg leuk! ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige popjes zijn het geworden

    BeantwoordenVerwijderen