zondag 13 februari 2011

Crea met Lotte

Ons meisje houd erg van knutselen en wil mij ook nog al eens helpen. Laatst had ik het punnik klosje weer gevonden, Lotte wilde dat ook wel eens proberen. Ik moest meteen aan de tijd denken dat ik en mijn broer op de bank samen zaten te punniken. Wij gebruikte daar een apparaatje voor dat ging heel wat sneller. Mama maakte het geheel dan aanelkaar, zoals een mat of pannenlappen enzo.

Het klosje vond ze maar niets en dat duurde toch nog wel wat te lang voor er resultaat te zien was, maar dat apparaatje was helemaal prachtig. Wat vroeger mijn mama deed doe ik nu zelf, we maken een pannenlap. Leuk jho.

1 opmerking:

  1. Hee Nancy, wat een grappig apparaatje!! Dat ken ik helemaal niet. Daar kun je volgens mij mee turbo punniken. haha

    Pannenlappen zijn trouwens altijd handig!

    BeantwoordenVerwijderen