donderdag 10 februari 2011

RaRa wat is het!!! (Up date)

Rara wat is dit. Ik heb gisteren weer ff in de helft van de helft bak gesnuffeld, en viste er dit uit het koste nu nog maar 75cent. De mevrouw van de kassa keek me wel wat raar aan maar dit was best een buiten kansje. Zo'n grote lapstof voor maar 75cent. Nu vragen jullie je vast af wat in hemels naam is dit nu weer, of beter gezegt wat gaat dit nu weer worden. Er komt een vervolg dus houd me blog inde gaten.;-)
Dit was het. Bij oma lagen die ook in de kast. (deze zijn gewoon nieuw en schoon hoor)
En dit heb ik ervan gemaakt, een hemd en onderbroek voor de pop. Omdat de poppen moeders uit de buurt ook graag een leuk setje willen voor hun kindjes kwam het goed uit dat ik deze (reuze) onderbroeken in de uitverkoop bak tegen kwam. In totaal heb ik 6 setjes kunnen maken uit 3 broeken. Er zijn dus weer blije poppen moeders en ik heb mijn tijd weer goed besteed.

2 opmerkingen:

  1. je maakt het wel heel spannend hoor.
    laat je ons niet al te lang in spanning????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, ik zou graag het patroontje willen is dit mogelijk? groetjes Henny pkooijman@freeler.nl

    BeantwoordenVerwijderen