donderdag 24 februari 2011

Update leden matepop

Mijn leden matepop schiet al lekker op. Ben nu met de haartjes bezig ze moet van die leuke vlechtjes krijgen zoals die donkere kindjes vaak hebben. Gisteren avond zo'n 2 uur bezig geweest en ben nu op de helft.

Nu de andere helft nog. Ik wil de benen nog een x opnieuw eraan zetten want ben er nog niet tevrede over. Ook de knoopjes moeten nog bekleed worden maar dat komt allemaal goed. (hoop ik) Nu nog een naam verzinnen voor het nieuwe "Kind"



4 opmerkingen:

  1. O, wauw! Prachtig wordt ze! Wat een werk, al die vlechtjes. Wat voor patroon heb je voor deze pop gebruikt?
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Barbara, Ik heb dit patroon gekregen van de "Poppen juf" die ons hier in begeleid. Kan het je zo niet zeggen maar zal het na vragen. Ze heeft schattige billetjes ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was ik maar zo ver!! Ben zo benieuwd of het me goed gaat lukken en hoe ze er uiteindelijk uit gaat zien....

    Bij jou is het zo goed gelukt, en ze ziet er zo mooi uit. En ze is nog niet eens helemaal klaar! Kun je nagaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een scheetje is dat zeg.
    en wat een werk zo met die haren.
    maar wel heel leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen