woensdag 9 februari 2011

Vervolg workshop

Gisteren avond begonnen met de workshop "ledenmate pop". Zo wat heb ik weer goede tips gehad om een mooie pop te gaan maken, zo zie je maar weer je bent nooit te oud om te leren. De aremen en benen zijn gestikt een arm ook al gevult. Hooft is ook zover klaar zodat we volgende week kunnen beginnen aan het dicht naaien van de bovenkant. Ze gaat ons een andere methode leren dan ik al kende. het lijf is ook gestikt, de billen zijn ook ingestikt en ben nu bezig met het vullen, dat kan ik gewoon thuis doen zodat we de volgende les weer een stap dichter bij het eind resultaat kom.
Ik heb nog best wat werk te doen dus aan de gang.

4 opmerkingen:

  1. het begint al echt wat te worden.
    stik je dat allemaal met de hand of met de machine?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ esther, stik het met de machine, heb ooit een knuffelpopje gemaakt helemaal met de hand, dat was wel erg veel werk. Ik vind het met de machine ook een stuk steviger en mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het leek me idd ook wel heel veel werk met de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij al ver zeg! Het wordt zeker een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen