woensdag 2 februari 2011

Ziek vogeltje!

Ons meisje heeft voor het eerst griep. (nee mam heb geen griep heb gewoon alleen hoofdpijn en buikpijn en voel me niet zo lekker) Ze heeft al wel een longontsteking gehad afgelopen vakantie, ze had toen wel koorts maar ons bikkeltje is gewoon door gegaan. Nu was ze zo griepereig dat ze een heledag op de bank hangt met de tv aan, want het is geen kijken wat ze doet ze staart ernaar met een blik laat me maar lekker met rust. Gek als je zo'n klein meisje van bijna 6 zielig ligt te wezen. Toen ik ze gisteren van school haalde omdat de juf me belde dat het toch echt niet lekker ging stond ik toch wel raar te kijken, toen ik ze 's morgens bracht was ze wel goed verkoude maar ze wilde zo graag naar school, dat ik niet had verwacht dat het zo snel kan om slaan.

Ze ligt nu nog wel duf te liggen maar het gaat een stuk beter dan gisteren. ze probeerd ook wel weer te eten. Weer een ervaring rijker dus. We zullen zien hoe het verder van de dag gaat en of ze morgen weer naar school mag. want dat vroeg ze vanmorgen al wel weer ik denk dat ik weer bijna beter ben want dan kan ik weer naar school en vanmiddag naar de zwemles. Nou zwemles doen we volgende week wel weer naar school zullen we weleens zien, morgen.

1 opmerking:

  1. Hier 'hangt' ook zo'n zielig vogeltje op de bank.
    Zwemmen gaat vanmiddag voor haar ook niet door, en school morgen ook nog niet ben ik bang. De koorts moet eerst helemaal weg zijn.

    We verwennen ze maar lekker, dan zijn ze vast snel weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen