zondag 20 maart 2011

Dagje Efteling

Na 7 jaar weer eens een dagje naar de Efteing geweest. Mijn moeder had via een gekocht product van "Prinsses" 4 kaartjes voor 10 euro perstuk kunnen kopen. Een heel stuk goedkoper dan de 29 euro.
 Heb er heel de week al tegenop gezien. Wat een leuk dagje moet zijn is voor mij altijd een hele kluif om weer mee temaken. Van voor naar achter het park in een rolstoel is ook (ondanks dat dat niet zo lijkt) erg vermoeiend, en niet alleen vandaag maar de komende week zal ik het dagje Efteling herinneren. Maar ondanks de vervelende uitwerking heb ik, Edgar, Lotte en oma ( mijn moeder) erg genoten. Het was een super dag, mooi weer en echt genoten.

Er was weer veel veranderd en nieuw. Het was nu echte erg lang geleden, voor dat mijn klachten erger werden gingen we ieder jaar 1 of 2x naar de Efteling, inieder geval ieder jaar een x met mijn opa en de rest van de familie (45personen)

Het weer was super mooi. Maar gelukkig had ik mijn termolegging aan want in zo'n rolstoel krijg je het opdenduur best koud.

Het was een superdag om weer ff op te teren, dank je wel mam dat we met je mee mochten vandaag.

4 opmerkingen:

  1. Toch super dat je er toch hebt kunnen van genieten en het weer wat zeker in orde vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha en wat denk je.... ik stik van de spierpijn in mijn kuiten van de rolstoel duwen. Voor jou zwaar, voor voor de rest dus ook ;=))

    Fijn dat we weer een virtuele grens gepasseerd zijn in wat we wel kunnen en niet kunnen. Nu lekker uitrusten vandaag en niet stiekem toch weer van alles gaan doen hé!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet eruit als een fijne dag en wat had je een prachtig weer!!!

    Zolang je maar terugdenkt met een brede glimlach, is het al gauw goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga naar de efteling en allerlei andere dingen ook ltijd in een rolstoel, een fleecedekentje is dan ook erg lekker. Misschien ehb je iets aan de tip......

    BeantwoordenVerwijderen