zaterdag 5 maart 2011

"Diva"

Vandaag hebben we een nieuwe cavia uit gezocht bij de cavia opvang. (http://www.marja.mijncavia.nl/) Het is een zeugje geworden van 8 maanden oud. Haar naam is "Diva". Ze doet haar naam eer aan. Het is een schat van een beestje alleen ze kan niet samen met een andere cavia zij voelt zich DE "Diva". (Vandaar dat ze ook alleen herplaatst word.) Maar voor mensen is ze super lief een aanhalig. Ze is bruin met kleine gouden haartjes er tussen in. (gladharig) Een eigen willetje dus en daar houd ik van zo was onze "Frits" ook. Ook haar gaan we een goed huis geven. Ik hoop dat ze wel wat langer kan/mag blijven.

"Diva"je bent welkom.
(al had ik ze liever een andere naam gegeven maar Edgar vond de naam te leuk om ze te gaan hernoemen dus het blijft "Diva")


3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Ik vind het wel een grappige naam hoor.

    Ik hoop dat ze het naar haar zin gaat krijgen bij jullie, zal vast gaan lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he die lijkt net op onze "Pieper" ze zouden zusjes kunnen zijn ;) veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen