woensdag 9 maart 2011

Een ochtend haren prikken;-)

Ze is zover klaar dat de haren op kunnen. Deze x doe ik eerst de haren voor de armen en benen eraan komen, heb de vorige x in gevecht gelegen met haar ledematen.
De haarlijn is aangegeven en de plek waar de staartje komen.
Al een heel eind opweg.
De open plekjes op vullen en de haren zijn klaar. Ben er nu ongeveer 3 uur aan bezig geweest. Het is dus wel wat werk maar altijd wel weer een leuk resultaat als alles erop zit. Ook wat pleisters rijker op mijn vingers, op de een of andere manier probeer ik ook altijd mijn eigen vingers er aan te zetten.

5 opmerkingen:

  1. hihi, die vingers heb je zelf nodig hoor.
    tenzij je het hier bij laat natuurlijk.
    ze wordt al weer zo mooi.
    het maakt het al heel mooi als de haren er op zitten.
    wat een werk zeg.
    maar het resultaat mag er wezen.
    ik ben benieuwd als ze helemaal af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt ook weer een schatje!! Mooie combi, die blauwe oogjes met witte haren.
    En wat werk je snel zeg! Jij bent echt niet bij te houden....

    Maar waarom kun je je vingers niet gewoon met rust laten?
    Daar moet je zuinig op zijn, anders ben je klaar met poppen maken! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wordt ze!!! Die witte haren zijn wel heel moo, een echt oerhollands meisje!

    Ik zou quantumkorting aanvragen bij Hansaplast... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk, maar het wordt heel mooi! Het is inderdaad heel pijnlijk om op deze manier haartjes aan te naaien, heb je het al eens geprobeerd met een pruikje?
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat wordt ze mooi. ik brei altijd eerst een kapje en dat naai ik op het hoofd met dun naaigaren en daar maak ik de haren aan vast. vind ik gemakkelijker dan door de tricot stof te prikkken

    BeantwoordenVerwijderen