dinsdag 1 maart 2011

Het is stil

Vanmorgen zat onze Frits (zie vorige blog) zielig in een hoekje. Kwam niet meer uit zijn huisje. Na ik Lotte naar school had gebracht heb ik hem er even uit gepakt. och wat zielig er blijft niets meer van hem over zo mager. Het voede niet goed hij kroop wel dicht tegen me aan en dat voede goed. maar hij begon cokhals bewegingen te maken en zijn oogje had ie bijna dicht. In paniek heb ik de dierenarts gebelt en mog meteen komen. Ze zouden hem even opserveren en vanmiddag kon ie weer mee naar huis.

Nog geen uur na ik weg was gegaan bij de dierenarts is ie al overleden. nou dan breekt je hart weer even. Je zou zeggen het is maar een cavia maar hij hoorde echt bij de familie zo gezellig en lievede vol.

Het bleek zijn hartje te zijn die ermee op hield.

Lieve Frits rust maar zacht jonge.

5 opmerkingen:

  1. Ach gossie, nancy...wat erg!
    Of het nou een hamster, hond of vogeltje is, ze worden en zijn een deel van jou.
    Verlies doet altijd pijn.

    Sterkte, ook met Lotte. Want hoe leg je dat uit...ze zal ook erg verdrietig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zielig zeg.
    hij is nu op een goede plek moeten we maar denken maar at maakt het verlies en gemis niet minder.
    ik wil jullie dan ook veel sterkte wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zielig, ik ben zelf ook gek van cavia's, heb er veel gehad. Het blijft altijd verdrietig als je er een moet missen ... Sterkte!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen