woensdag 2 maart 2011

Knuffelpopje en Leden matepop

Mijn leden matepop is af "Alisia" heb in haar haar allemaal vlechtjes gedaan. Eerst wist ik niet goed wat ik ervan moets vinden, maar het uiteindelijke resultaat is erg leuk geworden.

En ook nog een knuffelpopje is af "Pia" het zijn gewoon leuke popjes om te maken.

Ben alweer begonne met een nieuwe leden matepop. Mijn schoonvader vind het zo leuk wat ik alleemaal doe dat ie mij vroeg er een voor hem te maken. Natuurlijk doe ik dat. Het hoofd is al klaar het lijf is bijna gevult. Jammer genoeg moet ik nu even het werk neerleggen omdat mijn vul wol op is. Maar die zal eind deze week er wel weer zijn. Dus nog even wachten voor de volgende pop.

Heb ik nu tijd om wat kleertjes te maken voor "Alisia" want die zit nog in haar ondergoed.


De foto's zijn niet heel erg goed gelukt. Zal Edgar van het weekend eens vragen of ie een leuke reportage kan maken van mijn creaties.


De onderste foto's hefet mijn lief mannetje gemaakt (veel beter dus)









4 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal verliefd op Alisia!! Ze is super de super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is ze schitterend geworden.
    knap hoor al die vlechtjes, wat zal dat een werk zijn geweest.
    het staat haar schitterend en dat hoort er helemaal bij,.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een schoonheid weer! Ik vind het echt zo knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie poppen heb je gemaakt! Ik vind het setje ondergoed ook zo schattig!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen