dinsdag 15 maart 2011

O, wat lekker.

Ik moet een heel aantal kilo's kwijt, dus ben daar in januari mee begonnen. Ondertussen ben ik er 7 verloren. Smoms heb ik trek in iets lekkers. Ook vandaag is weer zo'n dag. Dan maak ik voor mezelf "bananenprak"
Mijn moeder maakte dat vroeger al als we gingen fonduen.

Het recept voor 1 persoon:
1 appel
1 banaan
een scheut yoghurt of een lepeltje yoghonaise
peper
zout
en het belangrijkste
KERRIE

Prak de banaan
rasp de appel
peper/zout
KERRIE
yoghurt
doorelkaar roeren
Lekker op brood met dit heelrijk weer.

Het ziet er misschien niet uit. Maar ik vind het heerlijk dus een echte tractatie.
Ik ga genieten.
SMAKELIJK ETEN

3 opmerkingen:

  1. Wat goed 7 kilo, moet je er veel voor doen/laten? Ik wou dat ik eens wat meer doorzettingsvermogen had!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet er wel erg opletten hoor maar het gaat goed zo. Ik heb er ook weer ff overgedaan voor ik weer moet had om ermee tebeginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga het zeker eens uitproberen!! Klinkt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen