donderdag 10 maart 2011

Opruimen!!!!!

Het is weer zover, eens in de zoveel tijd moet je toch weer eens opruimen. Vandaag is zo'n dag. Dingen weggooien en nog goedbruikbare dingen ff op marktplaats zetten, misschien kan je er zo nog iemand blij mee maken.

Een glazen Leonardo fruitschaal, echt een mooi ding maar in praktijk leggen wij er alleen maar zooi op en dat is zonde van deze mooi schaal.
Een ronde teller voor een Carera racebaan. Heeft Edgar nog mee gespeeld maar of Lotte dat nog gaat doen is de vraag. Als iemand intressen heeft roep maar hoor. Misschien komt er nog wel meer uit de kast.
Ook heb ik mijn dansschoenen weer boven water gehaald. (stonden achter in de kast) Zo dat ik daar op heb kunnen lopen zeg. Ik heb ze toch ff aangetrokken ook al weet ik dat die tijd voorbij is en dat ik dansen wel kan vergeten (ja met een nep heup die niet wil blijven zitten is dat geen goed idee) Lotte vind ze prachtig dus wie weet mag zij ze nog gaan dragen.

4 opmerkingen:

  1. De grote opruiming :D
    Altijd een ellende. Sommige dingen hebben te leuke herinneringen om het zo maar weg te gooien, maar toch...
    Ik heb mijn dansschoenen ook nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. opruimen maakt weer ruimte voor nieuwe spullen.
    altijd leuk natuurlijk.
    die schalen maakt mijn vader zelf.
    hij heeft zelf een glasoven en verschillende kleuren glas.
    leuk hoor,
    succes met de verkoop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IS DEZE SCHAAL NOG TE KOOP, IK HEB ER GISTER ZO EEN GEBROKEN....

    BeantwoordenVerwijderen