woensdag 27 april 2011

Ik vind hem helemaal super

Ik had vorige week een paar basic t-shits bij de HEMA gekocht. Maar eigenlijk vond ik ze toch wel erg basic. Ben gaan speuren op het net en kwam deze applicatie tegen. (http://www.applicatie-en-zo.nl/)
Ik vind hem helemaal super zeker nu ik 12 kilo kwijt ben (weet niet waar ik ze gelaten heb, als iemand ze tegen komt mag je ze houden hoor ik kan er niets meer mee;-))
Ja de foto is niet helemaal op zijn voordeligst maar goed dat ma de pret niet drukken.
Ik heb nog een plaastje voor op een wit shirt dus die komt er ook nog aan. dan een wat betere foto.

2 opmerkingen:

  1. Dat is zeker leuk!!!

    En nog gefeliciteerd met je grote dochter. De cakejes hebben goed gesmaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geining zeg!! En wat is er mis met de foto??? Ziet er goed uit hoor!

    Oh ja, helemaal vergeten, oeps.....maar alsnog van harte gefeliciteerd natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen