woensdag 6 april 2011

Knutselen op school

Wat ben ik eigenlijk een bevoorrecht mens. Ondanks dat mijn gezondheid niet helemaal geweldig is, kan ik wel lekker met de kinders op school aan freubelen. Iets wat ik erg graag doe en dan zo nu en dan samen met de kinders op school.
Ben nu aan het voorbereiden voor een middagje pompoen maken.
 Ja het wordt paasen en dan is het altijd leuk om kuikentjes en haasjes te maken.
Onder het genot van een bakske koffie ff wat proberen. Nou dit moeten de kleuters toch wel kunnen. Tenminste mijn kleutertje kan het, maar die heeft dan wat dat betreft wel een kleine voorsprong.
Ik ben benieuwd alles opruimen en opweg dan naar school, waar de kinderen het altijd leuk vinden als ik kom want dan word er geknutselt met leuke spulletjes.


4 opmerkingen:

  1. Die haasjes zijn leuk!! Zo had ik ze nog nooit gezien!!

    En wat is Lisanne een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Konijntje zelf bedacht (niet dat zo moeilijk is hoor) ze heeft ook een lief staartje. Ze was erg in trek op school maar dat ze dan 3 pompoentjes moeten maken is toch wel erg veel. maar ze worden leuk op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n leuke knutsels! Ik snap dat de kindjes je graag zien komen. Bofkont! (gezondheidsprobleem daarbuiten gelaten)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :) Overblijfmoeders zijn niet zo erg in trek. :) Ben benieuwd wat mijn kleutertje ervan bakt.

    En trouwens de juf mag ook heeel blij zijn met je!

    BeantwoordenVerwijderen