vrijdag 1 april 2011

Update, communiejurk


We zijn al een heel eind opweg. De onder en bovenjurk en de bolero zijn klaar. De rits zit in de bovenjurk, nu nog de rits aan de onderjurk (ff met de hand) Gepast is ie ook al. Helemaal goed zit ie. Nu de lengte nog afspelden en de bovenjurk met een rolzoompje afwerken (ik heb er zilvergaren voor gekocht, omdat er op de bovenjurk zilver geborduurde bloemen zitten) De volgende x de klaar foto's met een gelukig meisje in een mooie  jurk voor haar eerste bijzondere dag.

9 opmerkingen:

  1. He wat jammer, bij mij doen de foto's het niet...

    Maar het klinkt alsof de jurk bijna klaar is!! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry nancy had ff een foutje gemaakt, je zult ze nu wel kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk zeg.
    spannend is dat altijd weer voor de kids.
    maar ik ben zeer benieuwd hoe hij er klaar uit ziet.
    de foto's beloven heel wat.
    succes nog met de laatste afwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend voor mama. Nu helemaal. Ik was net de naalden aan het persen - door een nat doekje... De strijkbout hing over mijn doek en heeft een gat in de voorpand van de bovenjurk gebrand.
    Nou, Nancy zegt altijd: het komt goed. Ik hoop het. Stof nog net genoeg, maar ik heb zeenuwen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komt allemaal goed! De jurk zal zeker prachtig zijn als ie klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wacht vol spanning op het afgewerkte jurkje, het ziet er allezins al prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben heel benieuwd naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er al goed uit, ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Naar mijn idee heb je nog 4 a 5 weken de tijd toch??

    BeantwoordenVerwijderen