zondag 24 april 2011

Werkjes voor de zusters in Zsámbék

Een goede vriendin van me komt oorspronkelijk uit Hongarijen, zij organiseerd dit jaar een mooie actie voor de zusters in Zsámbék (Hongarijen) samen met de parochie Heikant-Quirijnstok te Tilburg. 18 juni verkoopt ze allemaal handgemaakte spullen voor deze actie. De opbrengst gaat naar zusters die zorgen dat 280 gezinnen die het heel wat slechter hebben dan wij hier extra's krijgen.

Ook ik heb mijn steentje bijgedragen met onderandere deze onder staande creaties( een setje omhaakte vaasjes en een theelicht houder). Ik hoop dat het verkoopt en dat er een gezin is die dankzij mijn bijdrage toch weer wat extra's heeft.  


Als er iemand is die door deze actie ook de smaak te pakken heeft om iets voor dit doel te maken.
Lata het dan maar weten. Meer info over de zusters kun je vinden op www.premontreinoverek.hu en meer info over de acties www.parochiehq.nl .

1 opmerking:

  1. Super leuk, Nancy! Alvast bedankt. Ik heb afgelopen week contact gehad met de zusters. De opbrengst van de hobbymarkt ondersteunt de zomervakantiekamp van 100 arme kinderen in de leeftijd van 10 tot 16 jaar. Zo willen de zusters ervoor zorgen dat ze even 10 dagen de ellende thuis kunnen vergeten. Ook gaan hulpverleners als vrijwilligers mee (pedagogen, psychologen, artsen) om de kinderen te helpen waar nodig is.

    BeantwoordenVerwijderen