dinsdag 26 april 2011

Zet de bloemetjes maar buiten

Morgen is het zover Lotte word 6 jaar. Haar tractatie heb ik net afgemaakt, en dit is het eind resultaat.
Ik vind het leuk geworden.
Niet aleen haar tractatie is klaar maar ook ons cadeau,
Ik maak voor Lotte ieder jaar met haar verjaardag een bedeltje. Nou ja daar ben ik mee begonnen toen ze 2 werd toen heb eerst een armbandje gemaakt en nu krijgt ze ieder jaar een bedeltje erbij. dit jaar is het en ster geworden omdat ze ophet moment helemaal into de sterren is.
(het armbandje heb ik gemaakt toen ze 2 werd, romijnse cijfer 3 toen ze 3 werd, het hardje met 4jaar, schildpadje heeft ze van oma een x gehad, het kroontje met 5 jaar en nu dan een sterretje.)
Op de foto is het moeilijk te zien maar het is allemaal geel goud behalve het sterretje die is wit goed met een geel goude rand.

6 opmerkingen:

  1. wat leuk zeg
    daar zal goed mee ontvangen worden.
    alvast een fijne verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige ster!

    En die bloemetjes zijn ook leuk! Dat is nog eens een vrolijke tractatie zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, zal ze wel weer blij mee zijn. De traktaties zien er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens Lotte een fijne verjaardag toe. En wat een lekkere traktaties, wat leuk zo'n bedelarmbandje, heeft ze veel plezier van en kan ze later terugdenken aan al die voorbije verjaardagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige tractatie!! Zonde om op te eten.

    het bedelarmbandje is ook lief zeg! Wat gaaf als je dat zelf kunt maken.
    Maakt het extra bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen