woensdag 18 mei 2011

Kersen "Pietje"

Toen ik vorige week weer poppen aan het maken was op de cursus van http://www.knuffelpopje.nl/ 
zag ik een leuk idee (dus een beetje gejat) een popje met kersenpitjes.
De volgende dag ben ik meteen begonnen. En dit is "Pietje" (kersen) geworden.


Heb hem vandaag pas kunnen afmaken want heb er gisteren avond pas pitjes in gedaan. Vanmorgen zijn laatste handje eraan gezet en kijk hier is ie dan.
"Pietje"
Zet "Pietje" op de verwarming en hij is behagelijk warm om heerlijk mee te knuffelen en warmpjes in slaap te vallen.

2 opmerkingen:

  1. Dief! :P

    Maar hij is toch heel anders en vooral ontzettend leuk!
    Ik ga ook gewoon weer stelen van jou, want dat mondje met die ingetrokken mondhoekjes van Pierlala vond ik toch ook wel heeeeeeeeeel lief...

    En we noemen het gewoon inspiratie opdoen! :D

    BeantwoordenVerwijderen