maandag 13 juni 2011

Hier ben ik dan!



Hier ben ik dan, ik heet "Isolde".
 Ik speel graag buiten lekker op het gras. Omdat mijn poppen moeder mijn kleertjes anders niet goed schoon krijgt van het gras heeft ze maar wat groens voor me gemaakt.




Het is een lijs. Een zo genoemde "Anna lijs". Ik ben nu sinds oktober bezig met cussusen poppen maken en heb al een aantal verschillende soorten patronen gemaakt. Zo zie je steeds weer dat er nog veel meer mogelijkheden zijn om een mooie pop te maken.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtkind is het geworden! De haren zijn ook goed gelukt!

    Geweldig gedaan!

    Wat word je volgende project?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn volgende project is denk ik die rechte ledemate pop, als jij al zover bent natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk snoetje!! Weer een pracht poppenkind geworden. Super gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was al aan het wachten tot je weer een mooie pop af zou hebben. Zelfs Edgar vind de foto's mooi, ha ha..
    Isolde is erg mooi geworden. Wat word je volgende project??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zover hoor, mijn rechte ledemaat krijgt al haren inmiddels!

    Ik zal zorgen dat het volgende week klaar ligt! :D

    BeantwoordenVerwijderen