maandag 6 juni 2011

Thee moment

Na mijn vakantie heb ik het weer druk ;-) gehad met het lezen van blogs. Erg leuk om te doen. Toen kwam ik bij Grietjekarwietje een leuk idee tegen. Een thee momentje weer met mijn dochter. In de winter doen wij dat regelmatig maar in de zomer heeft ze daar geen tijd voor want dan wil ze lekker buiten zijn. Maar op zo'n druilige dag als vandaag is dat wel weer eens leuk. Toen ze thuis kwam en alles voor het thee kransje klaar stond was ze erg uit gelaten. Zo leuk!

Op deze blog
Vind je een leuke give away helemaal into de thee.
Dank je voor een gezellig middag met mijn dochter. Zo zie je maar.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er wel heel gezellig uit! Er waar staat mijn kopje? Ik maar flink zwoegen en jullie lekker thee drinken ;=))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gezellig! Ik zou dat ook meer moeten doen met mijn meisje
    Maar inderdaad, met al dat mooie weer willen ze alleen maar buitenspelen

    BeantwoordenVerwijderen