zaterdag 13 augustus 2011

Terug van vakantie


Terug van een weekje Zeeland. Heerlijk was het weer. Niet echt stand weer om daar te zonnen, maar wel heerlijk om samen te dollen, een boekje lezen, kuilen graven, garnalen te vangen stukjes wandelen op de duin, een marktje bezoeken. Maar met droog weer en regelmatig een heerlijk zonnetje is het daar heel goed toeven. Meer hebben we toch niet nodig. Eigenlijk weer een heerlijke vakantie waar ik de komende week weer van bij moet komen. Iets te veel gedaan weer en dat kan mijn onderstel niet aan. 


4 opmerkingen:

  1. haha zie de vuurtoren van west kapelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd de vuurtoren van Westkapelle, ons vakantie dorpje zal ik maar zeggen;-) Komen daar al zo'n 15 jaar voor vakantie of gewoon een dagje zee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Nancy! Ook weer terug van weggeweest! Ook jullie hebben een fijne vakantie gehad zie ik. Jammer dat jij er altijd weer van bij moet komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's!

    Ik hoop dat je heerlijk bij kunt komen deze week en toch nog een beetje kunt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen