woensdag 31 augustus 2011

Verrassing!!

Vorige week naar "de Greef" daar haal ik altijd mijn glas katoen. Maar daar was haast geen keus meer in kleuren, en de kleuren die ik nodig had waren er al helemaal niet. Ontevreden naar huis gegaan, balen. Maar ik wilde graag nog een x met Catania katoen gaan haken dus zag nu mijn kans schoon om alle kleuren te bestellen die er zijn (www.jufsteek.nl). En vandaag was het dan zover. Een doos met 46 kleuren katoen, wat leuk om dat uit te mogen pakken.  


Ik kan weer aan de gang. Gezellig.

7 opmerkingen:

  1. dat ziet er echt heerlijk uit al die kleurtjes bij elkaar! ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, je kunt inderdaad vooruit.
    Leuk al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er ouderwets gezellig uit zeg! Ik heb altijd al willen leren haken, maar kwam nooit verder dan een paar simpele steken. Als ik weer in Tilburg woon, mag ik dan bij je langs komen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Margo, ja hoor wil het je wel leren al ben ik niet de beste lerares met niet heel veel gedult maar komt vast goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet dat er lekker uit!!!!
    Al die kleurtjes, ik zou niet kunnen kiezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zozo,
    jij grijpt niet snel mis voor een kleur.
    46 stuks... geweldig zeg.
    veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen