donderdag 18 augustus 2011

Wat zal ik eens gaan doen vandaag????

Ik verveel me, wat zal ik eens gaan doen. De vakantie was is gedaan maar moet nog wel gestreken worden, een boek lezen, buiten in de zon zitten (maar die schijnt niet), heb ook nog een pop liggen die handjes en voetjes wil hebben. Na me nog ff verveelt te hebben ben ik begonnen aan "Klaartje". Ze heeft nu handen en voeten en kan zo op weg naar haar nieuwe poppen moeder. (deze moeder is eigenlijk een poppen oma) morgen zal ze gaan verhuizen. Maar voor ze gaat nog even een foto van "Klaartje".

"Klaartje".

Ben dus mijn dag door gekomen en weer iets afgewerkt, dus ook nog een goed gevoel er aan over gehouden.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!! Ze kijkt zo lief. Het stofje vind ik ook ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt er altijd wat moois uit je handen als je je zit te vervelen? Ben benieuwd wat er uit je handen komt als je er eens goed voor gaat zitten ha ha....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi nancy,

    Wat een liefie zeg!! Ik zie dat je niet zo heel ver van mij vandaan woont (Helmond). Leuk dat je mijn blog gaat volgen, ik heb je nu ook op mijn blogrol staan.Tot volgs

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al zo'n eigenwijze roodharige, leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen