zondag 4 september 2011

Dit noem ik nou eens een bedankje

Donderdag avond heb ik "Pop" afgegeven bij Juf Marieke. Dus vrijdag morgen mocht ze mee naar haar nieuwe poppen moeders en vaders. De kinderen waren helemaal blij verrast dat "Pop" nieuw in de klas kwam.
Als bedankje hebben alle kinderen uit de klas "Pop"na getekend. Juf Marieke heeft ze allemaal opgeplakt op een groot vel papier, en mooi in gepakt. Gisteren kam ze me dit prachtige cadeau brengen. Wat ben ik daar blij mee. 
Dit noem ik nou eens een bedankje.
Dank je wel kinderen en Juf Marieke (ook voor het plantje natuurlijk maar dit vind ik wel erg bijzonder)
Veel plezier met "Pop".


5 opmerkingen:

  1. Och, wat leuk.
    Kan me voorstellen dat je er blij mee bent.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he? Daar doe je het ook voor. Voor enthousiaste gezichten en dankbare klantjes! Ze is erg leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen