vrijdag 2 september 2011

Granny Square actie voor Somalië!

Deze week las ik op een blog.

Granny Square haken voor een goed doel. Na het gelezen en bekeken te hebben, ben ik meteen op zoek gegaan naar garen. En ben aan de slag gegaan. o, wat zijn ze leuk om te maken. Heb er ondertussen 10 gemaakt. Een vriendin gaat er ook aan beginnen zodat we voor 30 september er nog een aantal kunnen versturen.

Misschien ook iets voor jou klik snel op de link en haken maar.
Succes.
LET OP: Wil je meedoen met de Granny Square Aktie voor Somalië? (Zie blogpost van vrijdag 26 augustus) Kijk op www.nadelspiel.com voor het filmpje. Je kunt een Nederlands patroon aanvragen door te mailen naar jaffari@zeelandnet.nl .Heb je Grannies gehaakt? Dan kun je ze tot 30 september a.s. op sturen naar: Atelier Jaffari – T.a.v. Jeanet Jaffari – Markt 1 – 4341 EP Arnemuiden


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik ben al met zoveel bezig dat ik hiervoor pas...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds! Ik kan er helaas niet goed genoeg voor haken, maar wat een ontzettend goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen