maandag 3 oktober 2011

Dat is een verrassing!!!



Ik had laatst een hele zak vol met knopen. Zo leuk om daar tussen te snuffelen. Samen met Lotte hebben we de knopen eruit gehaald die we konden gebruiken.

Maar toen had ik nog een goed gevulde zak knopen over. wat doe je daar nu weer mee.
Wanda een vriendin van me kende wel iemand die ik er blij mee kon maken.
De zak heeft zij afgegeven en als bedank je kreeg ik vandaag van Wanda een goodybag en 2 kettinkjes voor Lotte.

Dat is een verrassing. Dank je wel Nancy. Kom bij je rond snuffelen op je blog wat je er allemaal van hebt gemaakt;-).

3 opmerkingen:

  1. Hoi! ik ben er zo blij mee!!! Ik had alleen op de blog gezet dat ik ze van Wanda had gekregen, maar ze kwamen natuurlijk van jou! Maar er komt nog een stuk over hoor, want er zitten zulke mooie knopen bij en dan zet ik er een link naar jouw blog bij! Echt, superblij ben ik er mee, dank je wel!!!! En Wanda schreef me dat je de kaartjes zo leuk vond, dus ik heb Wanda al geschreven dat als jij het goed vindt en zij me jouw adres geeft, ik er een paar opstuur hoor!
    Echt heel erg bedankt!!!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk om iemand zo te helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke hebbedingen!
    En van die ontzettend schattige kettingen...

    BeantwoordenVerwijderen