zondag 9 oktober 2011

Envelopjes


Vanochtend naar een kindervrijmarkt geweest. Altijd leuk om rond te snuffelen. Jammer genoeg zat het weer niet al te best mee. Maar goed ondanks dat toch wat leuks gekocht.

Enn tijdje geleden zag ik op een blog Dreamstuff een recycle envelop. Dat wilde ik ook wel eens maken. Nu heb ik op de markt kinderboeken gekocht die niet helemaal meer mooi waren maar voor een euro had ik er 5 in mijn  bezit. Ja en wat doe je dan als het toch buiten regent, dan begin je er maar meteen aan. En dit is het resultaat van een uur snijden en plakken.

6 opmerkingen:

  1. Dat zijn nog eens gezellige envelopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, ik denk dat degene die het envelopje gaat ontvangen dit zeker leuk gaat vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hartstikke goed en leuk iniatief zeg! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan moet je zeker nog wel een adresstickertje opplakken als je zo'n envelop gaat versturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Margo,das wel wat makkelijker lezen voor de postbode. Het is erg leuk om te doen, kost je een beetje extra tijd maar heb nu al 30 envelopjes voor 25 cent. Het is een gezellig envelopje om te krijgen en je bent er weer mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen