woensdag 12 oktober 2011

Kralen!!!!


Wat doe je als: het regent, je kind op school zit, je man niet gestoord wil worden want hij werkt thuis, je naaimachine in onderhoud is, je lockmachine ook een onderhoud beurt heeft en je eigenlijk geen zin hebt om iets in het huishouden te doen.

Dan ga je wat maken van het gekregen katoen. 
Weer wat mooie kralen gemaakt de kleuren passen mooi bij elkaar nu nog inspiratie om er iets leuks van te maken. maar je kunt ze maar vast in voorraad hebben liggen.

5 opmerkingen:

  1. Mooi, heb je nog geen kramp in je vingers? Ik krijg altijd zo'n last naast mijn nagels als ik heel klein moet haken. Heb jij daar ook last van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zozo en dat in een paar uurtjes.....
    als je af hebt komt er vanzelf wel een gedachte wat je ervan kunt maken.
    alvast veel plezier met het bedenken. en straks voor het uitvoeren van dat idee.
    ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Celine, nee hoor geen extra pijn in nagels en vingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word echt vrolijk van al jouw creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen