donderdag 10 november 2011

De Smitse gaat verhuizen!!


Hallo allemaal. 
Er is de laatste tijd heel wat gebeurt bij "De Smitse". 
Er is me gevraagd een pop te ontwerpen voor een groothandel in kinder- en baby accesiores
In combinatie met de stoffen die zij gebruikt in haar collectie.
Deze samenwerking gaat erg goed. Ik heb een setje ontworpen van een pop en konijn.
 De pop en konijn worden als snel in monster modellen gemaakt, daarna gaan ze dus mee met de vertegenwoordiger om te verkopen aan winkeliers.

Vandaar dat ik ook mijn webwinkel nieuw leven heb in geblazen dat was er een beetje bij in geschoten en liep eigenlijk niet. Maar nu ik met van alles nieuws bezig ben leek mij dit weer een goed moment om te gaan veranderen. Mijn vorige naam was dan ook "Nappy Stitch" maar die naam vond ik niet helemaal passen bij de sfeer die ik graag wil hebben bij mijn producten.
Vandaar nu:


Ook zal daar mijn blog worden ondergebracht.


Via daar kun je dan in mijn shop komen en mij volgen op mijn blog.

Ik zou het erg leuk vinden als jullie me blijven volgen en met me mee gaan naar mijn nieuwe www adres.

Dit was dan ook mijn laatste bericht op deze blog.
Ik hoop dat jullie nog eens langs komen op mijn nieuwe plekje en natuurlijk een berichtje achter laat.

Zie/hoor/ lees snel weer van jullie
Lieve groetjes 
Nancy.


8 opmerkingen:

  1. Natuurlijk blijf ik je volgen! Ik ben zeer benieuwd hoe je poppen/knuffels eruit gaan zien. Succes met alle werkzaamheden. Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat gaaf.
    Heel veel succes.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel veel succes op je nieuwe pad!
    Het ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel succes met je nieuwe bezigheden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend hoor! en erg leuk. Ben benieuwd naar wat je ontworpen hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk joh dat je ontwerp verkocht gaat worden, daar krijg je een heerlijk trots gevoel van toch? Ik ga je zeker verder volgen op je nieuwe site. Vind je logo trouwens erg profesioneel en mooi strak vormgegeven (houd ik wel van, heb zelf een grafische vormgevings achtergrond, vandaar deze kijk). Onwijs veel succes met alles. Ik ga je nieuwe link even opslaan!!

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nancy,

    Op de een of andere manier kan ik je niet meer volgen.
    Had er al moeite mee, maar nu ben je helemaal weg.
    Sorry.
    Ik blijf je zoeken.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen